İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



14 Kasım 2012 Çarşamba

TATİLDE DOĞUM GÜNÜ

Birkaç yıldır doğum günlerim ya ramazana yada tatildeyken denk geliyor bu yılda öyle oldu tatilimizin 2.günü doğum günümdü..tabi oteldeyiz yapılacak şeyler kısıtlı ben sadece akşam yemeğinde kutlarız kendi aramızda diye düşünmüştüm.sabah havuzdayız şebnem liva ve ben eşim ERTÜRKve ŞEBNEMİN eşi EROL denize gidiyoruz diye tutturdu halbuki ERTÜRK havuzu daha çok sever şaşırdım ama tahmin etmedim ilk defa .kaldığımız otelde didime yarım saat -40dk falan mesafede...1,5 saat sonra yanımıza geldiler nerde kaldınız diyorum ben ama bu üçünün haberi varmış hiçde belli etmiyorlar.neyse livayı öğle uykusuna yatırmak için odaya gidiyorum kapıyı açtım yatağın üzerinde çok güzel bir demek çiçek ve yanında çok hoş benim zevkime hitap eden takılar kolye ve küpe eşimin hediyesi şahmaran yüzük de şebnem ve erolun hesiyesi...
Çok teşekkür ederim düşünmeniz yeterli.BİTANEM CANIM EŞİM SANADA DÜŞÜNCEN,GÜZEL ÇİÇEKLERİN VE HEDİYEN İÇİN TEŞEKKÜRLER...TATİLDE UNATAMAYACAĞIM GÜZEL BİR ANI OLDU BENİM İÇİN..
unutmadan oteldende güzel bir doğum günü kartı gelmişti onu resimlemeyi unutmuşum resimleri kurcalarken bu yazıyı yazma hissi uyandı birden...

3 yorum:

  1. Nice senelere,
    ne güzel olmuş öyle süpriz işte bu...
    her zaman taze kalmak.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, ççok güzel bir sürpriz olmuş gerçekten:) Sürprizlere bayılırım:)
    güzel günlerde kullan takılarını..
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim dileklerin için bende çok severim sürprizleri
    senin blogunda paylaştığın sürprizlerinde hakkını yememek gerekir:))

    YanıtlaSil

peki sizce ?