İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



20 Temmuz 2012 Cuma

YAZLIK BASTON BEBEK ARABASI

Chicco Echo Baston Puset Jade Yeşil

Bu aralar ramazan tatil derken yine hareketli günler beni bekliyor.Minik prensesime tatil için baston puset arıyorum hem konforlu,birazda uygun bişeyler bakıyorum açıkçası bikaç model var beğendiğim ama biraz daha araştırma yapmaya vaktim var.Bayram sonu tatilimiz çünkü tavsiye edebileceğiniz marka ve modeller varsa bekliyorum.Seyahat için baston bebek arabası hem bagaj açısından hemde hafiflikten dolayı daha kullanışlı geliyor.Yoksa evdeki arabamız gayet konforlu ve güzel ama yer konusu sıkıntı olucak.
BASTON BEBEK ARABASINDA ARANACAK İLK ÖZELLİKLER
**Tam yatar pozisyonu olması
**Tentesi güneşi engelleme konusunda yeterli olmalı
**Dayanıklığı
**Kullanım kolaylığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sizce ?