İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



28 Ağustos 2014 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜMDÜ....

Google bana hazırladığı  doğum günü sayfası ile internete merhaba dedim bugün şaşırdım ve aynı zamanda sevindim...
Gerçi ilk doğum günü kutlaması eşim tarafından yapılmıştı çok anlamlı bir mesajla başladı kutlamalarım beni hatırlayıp,düşünerek yazılan güzel msjlar için her birinize teşekkür ederim hayatımda yerleri olan özel insanlar..bir merhaba bile olsa paylaştığımız yazdığınız güzel dileklerle gülümsettiniz ve bana ayırdığınız 1kaç dakikanız için teşekür ederim, umarım her birinizde bu kadar çok güzel dilekle geçirirsiniz özel günlerinizi..

1 yorum:

peki sizce ?