İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



21 Ekim 2013 Pazartesi

EV DEKOR,YENİLEME

Eevet hanımlarrrr şu resimde görmüş olduğunuz diye başlayan bir konuyla haftaya başlamak istiyorum sizlerle:))
böyle bir lambaderim var evimde ve küçük prensesimin dikkatini çektiği için bir kaç yerine değişiklik kapıp delikler açtı büyükçe :)))şimdi ben bunun üzerini kumaş tül vss bir şeyler kaplayıp hem yeni bir görünüm kazanmasını hemde atılmaktan kurtulmasını istiyorum.
ayrıca yeni evimde mutfağımda kullanmayı düşünüyorum tabi ışık yalıtımını geçirecek bir şeylerle kaplanması gerektiğinide unutmamam lazım ve siz yetenekli hanımlardan yardım istiyorum önerisi olanlardan yorum bekliyorum

HERBİRİNİZE GÜLÜCÜKLER SAÇTIĞINI GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM

2 yorum:

  1. merhabalr yüzüncü üyeniz olarak sizin bu tatlı bloğunuza katılmış bulunmaktayım bence ince ve sade renk bir kumaşı alıp orta büyüklükte yuvarlaklar kesip balık pulu gibi kaplayın koyu yerleri koyu açık yerleri açık renkte ışık verecektir bence çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldinnnnn veee beni 3 haneli takipçi sayısına eriştirdiğin içinde teşekkür ederim:)hani mağazalarda olur ya 100. müşterimize şirketimizden araba demek isterdim ama öpücükler yollasam ayrıca fikrinide vaktim olursa deniycem çok orjinal olabilir hemen kafamda fikirler oluştu sayende:))

    YanıtlaSil

peki sizce ?