İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



20 Eylül 2013 Cuma

BUGÜN GÜNLERDEN İZEM LİVA

Bugün günlerden İZEM LİVA evet evet doğru duydunuz prensesimin günü 2 sene önce saat 1de bedenimden çıkmak için uğraşan bu güzel melek bugünün sabahı 7,39da aramıza geldi iyikide geldi..Varlığına binlerce kez şükrettim 2 sene boyunca,çabucak geçti zaman sen varken ve sen bugün 2 yaşındasın...
Güzel meleğim,annesinin kuzusu ailenin birtaneciği ömrün uzun olsun,yıllar seni her sene diğer seneden dahada çok mutlu etsin, büyük pişmanlıkların olmadan ülkene milletine devletine ve bize saygı sevgi ve insanlara şevkatle büyü annem...
Sana her baktığımda ALLAHA şükretmemek elde değil,hele birde o tatlı dilin yokmu benim için hayat artık her saniye her an sensin meleğim...kalan yıllarım senin uğruna adandı..
Annem hep derdi anne olunca anlarsın diyede yemin ederim çok dikkate almazdım o kadar haklıymış ki kucağıma aldığım gün dünyam değişti mutlu hayatım kat be kat daha güzel oldu....
Sen bir mucizesin meleğim bizim için...
Artık geceler İZEM LİVA için planlanıyor,gündüzler onunla şekilleniyor,küçük hanımın yeme içme yatma gezme saatleri diye belirleniyor oldu bundan rahatsızmıyız hayır bilakis çoook mutluyuz..dilimizde hep güzel dualar senin için ve ben anne olunca anladım ki bütün çocuklar benim çocuklarım içimdeki çocuk ve insan sevgisi bir kat daha fazlalaştı,daha bir duygusal oldum senin varlığınla...
GÜZEL GÖZLÜM,SARI PAPATYAM BABASININ KUCUSU (KUZUSU),ANNESİNİN HAYATI İYKİ DOĞDUN BAK BUGÜN 2 OLDUN :)))
Bu yazıyı bile yazarken bütün bedenim senin kokun ve özlemin daha seni öpeli yarım saat oldu işte bu kadar senle doluyum meleğim DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ ÇOKKKK SEVİYORUZ..ALLAHIM SENİ KÖTÜLÜKLERDEN KORUSUN ....HEPBİRLİKTE NİCE YAŞLARA

2 yorum:

peki sizce ?