İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



23 Ocak 2013 Çarşamba

DİYET YEMEKLERİNDEN BİRİ

GÜNAYYYDIIIIN  BENNN GELDİMMMM

Eşimle birlikte diyette olduğumuzu yazmıştım geçenlerde ama sürekli uygulayabiliyormuyuz orası bir muamma:))
Geçen akşam acaba ne yesek hem doyurucu hemde kilo aldırmayan derken dolaptaki sebzelerden oluşan sebze sote ortaya çıktı belki denemek isteyen olur diyede resmini çektim...

İçerisinde nemi var !!!
yiyecek kişi sayısına göre mantar,kırmızı biber,kabak hepsi jülyen kesilmiş hakiki zeytin yağında sotelenmiş,içerisinede mis kokusunu vermesi için sarımsak ekledim ve isteğe göre baharatlar...
Ben yanında yoğurt eşliğinde yedim hem hafif hemde sağlıklı bir yemek oldu

5 yorum:

  1. en sevdiğimmm :)) bayılırım sebze soteye sarımsak ve baharatlarla çok leziz olmuştur :)) ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım evet bende çok severim hemde hafif oluyor

    YanıtlaSil
  3. Denemeliyim :) Gerçekten çok güzel ve hafif görünüyor.
    Ellerine sağlık.Ayrıca seni son postumda mimledim :)
    Yapmak istersen tabii... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. oooh hem sağlıklı hem de leziz mi leziz ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. evet bencede denenmeli kıssslarrr

    YanıtlaSil

peki sizce ?