İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



25 Eylül 2012 Salı

HIZLI HIZLI KIŞ GELİRKEN...

Kış mevsimini pek sevmem,Ağustos doğumlu olmamdanmıdır bilemiyorum ama...İstesekde istemesekte geliyor soğuk hava,yağmur ve kar eve tıkılma,kat kat giyinme zamanı.
lizenin dünyası
kışa hazırlıklar başladı ve tamamlanmak üzere dün gece bende az az vaktim oldukça yapıyorum.Bu yıl minik meleğim olduğu için taze saklamak gerekiyor azda olsa. bikaç poşet içleri ayıklatıp yıkayıp kuraladığım dolmalık biber hazırladım.

Bir yerde okumuştum ,domatesleri bütün yıkayıp kurulayıp dondurucuda muhafaza ediliyormuş 9-10ay kadar bende denemek için 1 poşete bahçe domateslerinden koydum bakalım biraz ihtiyaç olunca çıkarıp sıcak suya atınca kabukları soyulup istenildiği gibi kullanılıyormuş. bu yıl kullandıktan sonra paylaşıcam deneyimimi.geçtiğimiz haftalarda birkaç poşet köz kırmızı biber ve patlıcanda koymuştum fırsat olursa biraz daha yapmak istiyorum eşim ve bende patlıcan kırmızı biber salatasını oldukça çok tüketiyoruz.
Hepinize şimdiden kolay gelsin,vakti olan çalışmayan hanımlar bitirdi bile kışlık hazırlıklarını :)

lizenin dünyası



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sizce ?