İZEM LİVALI HAYAT





Bu blogda aradığınız değişik fikirler,anlık sürprizler,eğlenceli zamanlar,tarifler,organizasyonlar bulabilir VEEE İZEM LİVA İLE ANNESİNİN GÜNLERİ...




İZEM LİVALI HAYAT MUTLULUK,KARŞILIKSIZ AŞK,GÜLEN YÜZLER DEMEK....



13 Ağustos 2012 Pazartesi

YOĞUN BİR HAFTANIN ÖZETİ

Bu hafta çok yoğun geçti haliylede yazamadım..
Minik prensesimin yeni yatağı geldi resimlerini daha çekemedim fırsat bulup ama kendisi çok sevinçli her girdiğinde odasına gülücükler atıp eve gelen herkese odasını gösterme durumunda...Onun mutlu olması beni beş kat daha mutlu ediyor.Ama yatmaya gelince yatağımızda henüz yatmıyrz hala prenses köşkünde bizim odamızda ramazanın geçmesini bekliyorum bende az bir zaman sonra ayrılıcak odalarımız.
Dün canım arkadaşlarımız vardı iftarda onlar için yemekler hazırladım,minik prensesde bana müsade etti uyuyayarak.
Dünkü iftar menüm şunlardı belki hoşunuza giden olur;
**MERCİMEKLİ SEBZE ÇORBASI
**MANTARLI BİBERLİ TAVUK ŞİŞ
**ŞEHRİYELİ PİLAV VE IZGARA DOMATES EŞLİĞİNDE
**MİLFÖYDEN YALANCI MANTI
**ŞAKŞUKA
**NAHUT SALATASI
VE TATLIMIZDA HALLEYLİ ÇİKOLATA SOSLU PASTAYDI



YANINDA ŞEHRİYELİ PİLAV










DİP NOT BEN MASAYI RESİMLEYEMEDİĞİM İÇİN BENZER RESİMLERİ EKLEDİM EMİN OLUN BENİM SUNUM VE YEMEKLERİM DAHA GÜZELDİ:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sizce ?